Medlemskab

Ønsker du at blive medlem af klubben, kontakt da kassereren - se info her,
eller udfyld nedenstående skema.

Kontingent

• Enkeltmedlemskab: 405 kr. - ved indmeldelse efter 1.7: 202 kr.
  • Familiemedlemskab: 445 kr. - ved indmedelelse efter 1.7: 242 kr.
  • Opdrætter-indmeldelse af hvalpekøber: 200 kr. - ved indmeldelse efter 1.7.: 100 kr.
  • Europa: 470 kr.
  • Oversøisk: 570 kr.

Enkelt medlemskab: for 1 person.
Familiemedlemskab: for 2 personer på samme adresse (modtager kun 1 klubblad). Har betydning ved afstemninger, deltagelse i visse arrangementer, optagelse på TopTi lister og lign.

Er du indmeldt af din opdrætter, har du et enkelt medlemskab. Ønsker du at ændre typen af medlemskab, skal du blot kontakte kassereren.

Er du interesseret i at blive medlem af klubben, eller at få yderligere oplysninger om klubben og dens aktiviteter, er du velkommen til at kontakte os telefonisk eller online. Enhver, som har interesse for de to racer Engelsk Bulldog og Fransk Bulldog, kan være medlem. Dog kan man ikke samtidig være medlem af en anden hundeorganisation, med mindre denne er anerkendt af DKK.

Efter anmodning om medlemskab, vil du modtage faktura på medlemskontingentet.

Efter indbetaling af kontingent vil du modtage velkomstbrev samt klubbens senest udkomne medlemsblad.
Optagelse på opdrætterlisterne, hvalpelisterne og avlshanlisterne samt deltagelse i Top Ti konkurrencerne kan finde sted efter 3 md. forudgående uafbrudt medlemsskab.

Du kan betale klubben med bankoverførsel eller via MobilePay.
Bankoverførsel: Danske Bank, Bulldog-Klubben, Regnr. 1551 Kontonr. 4152751
MobilePay: 34 428 - husk betalingsoplysninger.

* Husk at skrive faktura nr eller hvad du betaler for. Alle indbetalinger, hvor der er tvivl om hvad pengene skal gå til, vil blive betalt tilbage.