Om klubben

Bulldogklubben er Danmarks ældste speciel klub under DKK. Vi har været her siden 1908, og det er vi meget stolte af.

Bestyrelsen i klubben arbejder på 100 procent frivillig basis og består af personer, der alle interesserer sig meget for vores racer og om, hvordan vi har den bedste klub for vores medlemmer.
Bestyrelsen tæller 5 medlemmer, fordelt på vores 2 racer. Under bestyrelse og udvalg kan du se bestyrelsesmedlemmerne. Tøv ikke med at kontakte den pågældende person, hvis du skulle have nogle spørgsmål.

Klubben afholder udstillinger over hele landet og på hver side af Storebælt. Til disse udstillinger håber vi at se mange af vores medlemmer, med deres hunde. Personer, som ikke er medlemmer er selvfølgelig også mere end velkomne. Hvis du vil se vores udstillinger, kan du gå på udstillingsdelen her på siden.

Ved siden af udstillinger, afholder klubben en række aktiviteter, når der er interesse nok for dette.
Det kan være alt fra mentalitetstest, dommerseminar, sundhedsseminar – til fælles spisning ved nogle udstillinger, invitation til fælles gåtur eller legemuligheder.

Går du med en drøm om at få en bulldog, så tag et kig her på siden, her finder du opdrættere du kan kontakte og spørge til råds, du kan finde hvalpe der er på vej og hvalpe der er til salg. Du kan finde vores racers standarder og meget mere.